Суббота, 18.05.2024, 10:09
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Корисні посилання
Категории раздела
Мои файлы [42]
Поиск
Календарь
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Особистий сайт Старушок Лілії Іванівни
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Наказ
    02.01.2014, 20:13
    Н А К А З

    с.Вишнівчик

        15.11.2013 року                                                                        №         -о

          Про підсумки вивчення

      організації харчування

       учнів   у школі

    На виконання Законів України «Про загальну середню освіту»,  «Про охорону дитинства», Постанови Кабінету Міністрів від 19 червня 2002 року № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 07.02.2005 року №1/9-49 та Міністерства фінансів України від 07.02.2005 року № 31-03140-02-8/1814 «Про забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів», спільного Наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»  та річного плану проведено вивчення стану організації харчування дітей у школі.

             У ході перевірки з’ясовано, що харчування в школі,  організовано відповідно до вимог чинного законодавства.

    Працівники харчоблоку дотримуються режиму харчування, технологічного процесу обробки продуктів (заготівля, зберігання сухих продуктів), вимог утримання приміщення для первинної обробки овочів. 

    В належному стані перебуває устаткування харчоблоків: наявні плити, виробничі столи, марковані обробні дошки, холодильна побутова техніка. Слід відзначити, що у всіх цих закладах уже придбано термометри для визначення температурного режиму в холодильних установках.

    Адміністрація школи на постійному контролі тримає ведення документації харчоблоків. І як результат, згідно п. 23 вищезгаданого Наказу Міністерства охорони здоров’я правильно оформлене меню-вивіска, наявне примірне двотижневе меню, рекомендоване санітарно-епідеміологічною станцією, щоденне меню вивішене на видному місці. Ведуться картотеки страв, журнали бракеражу готової та сирої продукції, книга складського обліку.

    Директор школи часто відвідує і контролює роботу харчоблоку. Питання організації харчування у школі слухається на засіданні ради закладу, по школі видано наказ «Про організацію харчування учнів». В школі є медична сестра і веде контроль за технологією приготування страв, робить відмітки у бракеражному журналі. Із перевіреної документації та наказової діяльності керівника закладу спостерігається система контролю за станом організації харчування в закладі.

    У школі наявна гаряча та холодна проточна вода.

    Постачальником продуктів харчування у школі є відділ освіти, молоді та спорту. Згідно п. 15 Наказу Міністерства охорони здоров’я в школу надаються всі потрібні сертифікати відповідності на кожен вид товару, який постачає. Проте, не на всіх сертифікатах і накладних, згідно яких постачаються продукти, наявна його мокра печатка.

      З питань організації харчування у закладах ведеться відповідна наказова діяльність, якою передбачено виконання вимог щодо безкоштовного харчування учнів 1-4 класів та пільгового харчування школярів на основі відповідних довідок, виданих районним управлінням праці і соціального захисту. В таких наказах окремим пунктом обумовлено призначення відповідального за організацію харчування у закладі, чим виконується п. 20 спільного Наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 01.06.02005 року № 242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах». Відповідальним є директор школи  за пільгові категорії. Відповідальна  ведуть системний контроль за формуванням списків учнів, які підлягають пільговому харчуванню на основі поданих довідок із відділу соціального забезпечення, а також разом із працівниками харчоблоку облікують відвідування їдальні дітьми відповідних категорій і порушень у їх обліку не зафіксовано.

    Оскільки бракераж готової до вживання продукції проводять чергові учителі, то на виконання п. 24 Наказу міністерства охорони здоров’я, контролю підлягали і особові медичні книжки кожного працівника навчальних закладів, які перевірялися. В ході перевірки грубих порушень не виявлено. Всі працівники школи пройшли медогляд і у їх особових медичних книжках стоїть допуск до роботи. Але ведення медичних книжок працівників харчоблоку потрібно тримати на постійному контролі, так як вони повинні проходити медичне обстеження два рази на рік.

       Директор школи проконтролювала використання бюджетних грошей працівниками школи, а саме кухарем школи, класними керівниками 1-4 класів та вихователем ГПД. За результатами перевірки встановлено, що класовод 4 класу Пазинюк В.В ( за 2012-2013 навчальник рік) допустила порушення в обліку відвідування учнями школи,  поставивши вартість обіду учням, які не були в той день у школі. Так, дані порушення виявлено у березні 2013 року в учнів: Загародньої Олени (1 березня на суму 3,77  грн) , Гранат Діанни (15 березня на суму 2,99  грн), Рудич Олег (20 та 21,26  березня на суму 3,19  грн та 2,92 грн,3,05 грн відповідно), Смірнова А, (28 березня на суму 4,58  грн). Всього бюджетних грошей витрачено незапризначенням на суму 20, 05 грн.

     

    Підводячи підсумок вищезазначеного

    НАКАЗУЮ:

     

    1.     Звертати увагу на предметне і чітке виконання вимог щодо ведення наказової діяльності, що стосується організації харчування в закладі, організації пільгового харчування, встановлення режиму харчування з обов’язковим покладанням контролю за реалізацією зазначених завдань на когось із представників адміністрації закладу.

    Постійно

    2.     З метою стабільного та якісного харчування учнів закладу та згідно вимог чинного законодавства оформляти документацію з питань організації харчування і контролювати прийом сирих та готових до вживання страв, а також вести щоденний контроль за станом здоров’я працівників їдальні та харчоблоку.

                                                                                                       Постійно

    3.     Посилити контроль за правильним збереженням продукції та термінами її реалізації, відповідальність за якість продуктів харчування, що знаходяться у харчоблоці, контроль за правильністю їхньої закладки, виконання рецептури та технології приготування страв.                                                                        

           Постійно

    4.     Списки учнів, яким надаються безоплатні обіди, постійно уточнювати на підставі заяв батьків (осіб, які їх замінюють) та довідок про     одержання вищезазначеної допомоги з місця роботи (навчання, служби)         батьків (осіб, які їх замінюють) або органу соціального захисту за       місцем проживання (якщо батьки не працюють, не служать, не вчаться)   та затверджувати наказом по школі.

                                                                                                          Відповідальний за харчування

                                                                                                                  Постійно

    5.          Проводити батьківські збори, на яких проінформувати батьків про  правила безкоштовного харчування і вимоги до оформлення документів   та порядок організації харчування за кошти батьків.

                                                                                                   Класні керівники

                                                                                                                    Постійно

    6.     Вести контроль за проходженням медогляду працівниками школи і     харчоблоку.

                                                                                                                    Постійно

    7.     Вжити заходів щодо забезпечення харчоблоків кухонним та столовим    посудом, інвентарем, миючими та дезінфікуючими засобами, спецодягом.

    До 01.09.2014 року8.     Вести контроль за витрачанням бюджетних коштів на харчування учнів школи   .                                                                                                                Класні керівники.Постійно

    9.     Пазинюк В.В. повернути гроші в касу відділу освіти, молоді та спорту за допущенні помилки у березні 2013 року в сумі 20,05 грн.

     

     

     

                                      Директор школи                           Л.Старушок

     

    З наказом ознайомлена                      Пазинюк В.В.

    Категория: Мои файлы | Добавил: liliastarushok
    Просмотров: 2538 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Бесплатный хостинг uCozCopyright MyCorp © 2024